Smartwatch-ul care mă ajută să fac față pandemiei

on

Regula de bază spune că trebuie să faci cel puțin 5000 de pași pe zi, pentru un stil de viață sănătos și un corp de invidiat. Intr-o zi obișnuită aș putea trece cu bio de această regulă, dar ce fac pe timp de pandemie?

Pentru că #StauAcasă, nu-i motiv să nu fac mișcare și să-mi diversific activitățile, dar și să-mi continui o serie din practicile obișnuite, care contribuie la starea mea de bine. Dacă într-o zi obișnuită aș fi mers la sală, fie aș fi făcut o plimbare în aer liber, pe jos sau cu bicicleta, tot acest timp liber de care beneficiez acum, acasă, îmi oferă posibilitatea să mă cunosc mai bine și să-mi depășesc limitele. Devin propriul antrenor personal, fizic și psihic.

Postare-2-1-1

Dau drumul la muzică, meditez sau fac lecțiile de sport care mi se potrivesc și care mă ajută să mă mențin în formă, prin intermediul unui smartwatch de ultimă generație. Drumul dintr-o cameră în alta, vizita până la cel mai apropiat magazin pentru cumpărături alimentare, gătitul în pași de dans sau combinat cu exerciții sportive, fie sportul intensiv și adecvat condiției mele, mă ajută să-mi mențin tonusul în formă și greutatea sub control.

 

Cum fac față pandemiei prin intermediul unui smartwatch de ultimă generație

Știm cu toții cât este de important să ne menținem igiena sub control. Nu doar acum, ci oricând. În aceste momente mă simt mult mai mai dependentă de tehnologie. Probabil și tu simți la fel. Iar telefonul personal, pe cât e de fiabil și mic, știu că e și o distracție de la lucrurile care contează cu adevărat și care mă ajută să mă dezvolt. Ecranul telefonului este una dintre suprafețele cu care intru în contact cel mai des, motiv pentru care este un vector important de depunere și propagare al virusurilor și bacteriilor. Însă, înlocuindu-l cu un smartwatch performant, îl pot proteja atât pe el, cât și pe mine. Eu am fost atrasă de smartwatch-ul de damă Garmin Vivomove, un ceas hibrid care combină cadranul clasic, elegant, într-o nuanță femininină și modernă, cu tehnologia de ultimă generație.

smartwatch-garmin-v-vomove-style-010-02240-20-rose-gold-hardware-303327

Cadranul clasic nu dă nicio secundă impresia unui ceas sofisticat, ceea ce mă menține în siguranță față de ochii nepotriviți din magazin sau din exterior. Parțial, căci designul rămâne extrem de atractiv și știu că va atrage multe priviri. Însă, sub aspectul acesta rafinat și simplu, se ascund funcțiile performante ale unui smartwatch de top, care mă ajută să-mi asigur un echilibru în viața de zi cu zi.

Când ies la cumpărături sau când mă mișc prin casă, ceasul are încorporată funcția pedometrică care-mi indică numărul de pași parcurși, cât și caloriile consumate. Astfel sunt în permanență la curent cu activitatea fizică, cu ce mănânc, permițându-mi să-mi ajustez activitățile și practicile obișnuite în funcție de limitele corpului meu. În același timp sunt la curent cu notificările importante (apeluri, email-uri și orice alte notificări), fără să trebuiască să folosesc telefonul în mod direct și să-l expun, fie la bacterii, fie unor incidente. Smartwatch-ul îmi oferă mai multă protecție și siguranță, afară, în magazin și acasă, căci îl pot ține ascuns în mânecă, ferindu-l de orice posibilă contaminare. Este mai compact și mult mai fiabil și practic, astfel că îl pot folosi strict la nevoie, în mod responsabil.

Iar când vine vorba de sport, citit sau de gătit, nu mă mai distrage nici telefonul, nici calculatorul. Câștig timp pentru dezvoltarea fizică și armonioasă a corpului, pentru că pot derula playlist-ul favorit de meditație direct de pe smartwatch, astfel încât nu cad pradă tentației de a folosi telefonul sau laptopul, pentru a schimba piesele sau pentru a arunca un ochi pe rețelele de socializare. Mă ajută să mă concentrez fix pe lucrurile care contează! Smartwatch-ul Garmin Vivomove este și profesorul meu de sport, care-mi recomandă activitățile fizice potrivite pentru vârsta și nevoile organismului meu. Aș fi tentată să încerc o sesiune personalizată de Yoga, Pilates sau chiar și activități de rezistență, care să-mi întărească musculatura. Plimbările în aer liber au fost mereu favoritele mele, dar întotdeauna e loc de activități mai ample și mai benefice pentru silueta și psihicul meu, mai ales acum, într-un spațiu delimitat.

Screenshot-2020-03-31-at-00.59.15-1024x823

Stresul nu iartă pe nimeni și poate fi un factor care produce un impact negativ major asupra corpului și asupra psihicului. Faptul că stau acasă nu e un motiv de stres, dar el poate fi indus de panică sau de lista de activități mult prea solicitante, de gânduri întunecate ce-și fac loc în mod involuntar în mintea mea. Chiar și stresul poate fi menținut sub control cu ajutorul smartwatch-ului, care declanșează alerta potrivită, pentru a-mi aduce aminte când e nevoie de un moment relaxant de meditație și de exerciții de respirație.

Deseori îmi propun să fac lucrurile fără pauză, pentru a-mi duce repede sarcinile la bun sfârșit. Chiar și acum, deși este timp suficient pentru toate. Pun munca pe primul loc (gătitul, curățenia etc.) iar pasiunile și relaxarea sunt pe ultimul loc. Iar asta înseamnă că sunt predispusă la suprasolicitare deseori și că uit inclusiv de frecvența meselor sau de hidratare. Este foarte important să fim cumpătați și să nu depășim programul de masă, să nu exagerăm cu alimentele și gustările, cât și să avem un raport cât mai mare de mișcare și lichide în organism. Însă, smartwatch-ul mă alertează când se atinge limita maximă a efortului, când e necesar să iau o pauză, când e timpul de masă sau când trebuie să mă relaxez și/sau să mă hidratez, ce frecvență să aibă antrenamentele sportive, astfel încât corpul și organismul meu să funcționeze în limitele normale și să mă ajute să-mi construiesc și să-mi păstrez un stil de viață sănătos.

Și, cum simptomele sindromului menstrual au fost întotdeauna o problemă care a contribuit negativ la starea mea fizică și psihică, funcția Garmin Connect mă ajută să țin evidența ciclului menstrual, dar îmi oferă în același timp și recomandări privind stilul de viață personalizat pe care trebuie să-l adopt în această perioadă. Mă avertizează din timp care îmi sunt limitele și cât efort este optim să depun astfel încât să mă organizez corespunzător. Astfel am mereu alături nu doar un accesoriu elegant și universal, o bijuterie rafinată, ci și propriul medic, propriul nutriționist, și propriul profesor de sport.

Iar ecranul Gorilla Glass îi oferă durabilitate, protecție la accidente și împotriva zgârieturilor.

Dacă și tu îți dorești un astfel de ceas sau iți dorești să te inspiri din portofoliul unor ceasuri damă clasice și elegante sau smartwatch-uri de ultimă generație, ce aparțin unor mărci consacrate și care sunt ideale pentru iubitoarele de frumos și rafinament, le găsești pe toate în magazinul Watchshop. WatchShop este un retailer autorizat ce comercializează exclusiv ceasuri originale de brand, clasice sau performante, pentru toate gusturile și la prețuri accesibile. Sunt alegerea ideală pentru a ne menține un stil de viață sănătos și echilibrat în vreme de pandemie, cât și în orice altă zi obișnuită, dar și o idee inedită și utilă de cadou pentru toți cei dragi.

Acum înțelegi cât de important este un smartwatch în vreme de pandemie și nu numai?

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu