Spune adio materialelor promoționale nașpa!

Ca să ajungi la inima consumatorului trebuie să ai un brand cool. Iar brandurile cool se reflectă în strategii de marketing bine puse la punct. Modul în care îți promovezi afacerea și numele, în randul partenerilor și al consumatorilor, influențează în mod direct viața unei afaceri, cât și profitul. Iar la baza unui marketing reușit se află trei elemente de bază – comunicarea, inovația și materialele promoționale, acele cadouri cool, pe care le împărți cu toți partenerii și consumatorii tăi.

3230760-88572361

  • Comunicarea

Depindem unii de ceilalți! Brandurile depind de companiile și de materialele de promovare care știu cum să le scoată atuurile în evidență. Iar succesul unei afaceri constă în puterea de a lua deciziile bune, la momentul potrivit, prin intermediul fiecarui partener și/sau client.

  • Inovația

Dacă vrei să ai succes, trebuie să investești în lucruri și concepte noi. Trebuie să dai o notă personală și aparte produselor și serviciilor și să evidențiezi minim un beneficiu real și nou, care să facă diferența între tine si ceilalți competitori din jur.

  • Materialele promoționale

De la furnizor, la producători și până la consumatori, drumul este presărat cu materiale promoționale. Scopul lor este de a menține o legătură strânsă între parteneri și colaboratori, de a pomova întreaga activitate și imaginea unei commpanii, cât și de a fideliza angajații și consumatorii.

Crezi că-i cool să le oferi partenerilor, angajaților și consumatorilor, o reducere  la o viitoare achiziție sau la plasarea de X comenzi? Crezi că e atractiv să te inspiri din ceea ce fac alte branduri de profil similar și să oferi aceleași cadouri obișnuite de fiecare dată? Studiile de piață arată că multe dintre aceste materiale promoționale fac parte dintr-o strategie de marketing concepută prost. Și rezultatele vor fi pe măsură!

Pasul următor – Spune adio materialelor promoționale nașpa!

Oamenii sunt mai puțini atrași de către reduceri, vouchere și cupoane de cumpărături utilizabile într-o anumită perioadă sau la o sumă minimă de achiziție impusă, kit-uri banale sau cadouri coorporate achiziționate în masă, etc. Fiecare om își dorește să fie unic și caută o conexiune personală prin care brandul și/sau angajatorul, să demonstreze că-i pasă de parteneri, de angajați și de clienți. Și mai presus de toate, ei își doresc materiale promoționale utile, pe care să le poată folosi oricând în viața de zi cu zi, cu plăcere, și prin intermediul cărora să transmită plăcerea, entuziasmul și versatilitatea lor. Și, cu un asemenea impact, orice brand înclină către evoluție, în toate domeniile. Materialele promoționale potrivite vor crește stima și aprecierea celorlalți din jurul tău, oferindu-ți mai multă satisfacție morală și materială.

E timpul să te reinventezi pe tine și să-ți stabilești strategia care funcționează cu adevărat! Îmbrățișează-ți al șaselea simț și pune-te în locul lor, fie branduri, parteneri, angajați sau clienți. Poți organiza întâlniri, conferințe sau poți concepe sondaje pentru a descoperi ce cadouri își doresc ceilalți, ce-i motivează și cu ce asociază compania, astfel încât să-ți înlocuiești materialele promoționale și cadourile de fidelizare nașpa, cu cele mai potrivite. Vei primi milioane de sugestii noi care-ți vor reinventa domeniul de activitate și care vor schimba percepția și imaginea învechită despre brand.

 

Inspiră-te din lumea materialelor promoționale cool!

Dacă și tu conștientizezi că e loc de mai bine în business-ul tău și vrei să faci schimbări, iată drept inspirație o serie de materiale promoționale cool cu care să-ți răsplătești partenerii și nu numai.

  • Textile peronalizate

Haina îl îmbracă pe om, îi ține de cald, dar în același timp crește stima de sine și stârnește respectul celor din jur. Și, în loc de banala uniformă serioasă și deseori sumbră, e mult mai ingenios, plăcut și comod, să alegi textile personalizate. Hainele personalizate sunt prietenoase și potrivite indiferent de context sau de domeniu, astfel că pot fi purtate și de către parteneri, angajați, agenți de livrare, vânzători sau chiar și consumatori. Ele se încadrează cu succes în categoria materialelor promoționale cool, pentru că poți opta pentru modelul care reflectă cel mai bine domeniul tău de activitate, personalizându-le prin alegerea culorilor potrivite sau a unor mesaje inedite, alături de un logo reprezentativ.

  • Promoționale ECO

Mediu înconjurător este atât casa noastră, cât și a celorlalte generații ce vor urma. Din respect și dragoste față de noi și de ceilalți din jurul nostru, de toate elementele care stau la baza unei conviețuiri armonioase și echilibrate, s-au conceput o serie de articole promoționale ECO, realizate din materiale prietenoaste cu mediul înconjurător, transmițând un stil de viață și un comportment sustenabil, durabil.

La muncă sau acasă, în viața de zi cu zi, oricine are nevoie de astfel de articole promoționale – sacoșe reutilizabile, rucsacuri, genți etc. Nici obiectele de birotică nu sunt mai prejos sau articolele de uz larg, precum cănile, recipientele de depozitare, accessoriile de consumAceste articole promoționale ECO sunt extrem de practice, versatile și totodată oferă un exemplu model întregii lumi, vizavi de modul de gestionare și utilizare al resurselor.

  • Promoționale care te „scot din minți”

Ce poate fi mai special decât o serie de accesorii ecologice sau tricouri personalizate? Ei bine, lumea materialelor promoționale cool nu se rezumă doar la atât, ci îți prezintă milioane de variații și idei prin intermediul Today Advertising – lider de piață în producerea și comercializarea internațională a materialelor promoționale cool.

2243265-969114111

Mulți se vor îndrăgosti pe loc de umbrelele mici și compacte, care încap chiar și în cele mai mici și pretențioase spații. Putem vorbi și de portofoliul de depozitare multifuncțional, cu tehnologie de reîncărcare wireless, ce-ți permite să aduni la un loc tot necesarul și să fii mereu conectat cu gadgeturile și ustensilele tale preferate. Sau de ghiveciul cu panou de reîncărcare solară, ce se integrează cu ușurință în orice încăpere și care-ți oferă energia necesară pentru o reîncărcare sustenabilă și fără efort.

Și nu uita că sunt milioane de alte opțiuni inedite și versatile, care te pot scoate în evidență și care-ți pot duce brandul la următorul nivel. Împreună salvăm lumea de materiale promoționale nașpa! Tu pe care le alegi?

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Valeria Chertes spune:

    Mulțumim pentru recomandări și sfaturi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s